W poszukiwaniu śniegu cz.III

W ten mglisty i mroźny poranek w dniu 25.01.2020 r. siedmioosobowa grupa „Gwarków Noworudzkich” spotkała się na spacerze z cyklu „Poszukiwanie śniegu”. Rozpoczęliśmy pod Intermarche w Nowej Rudzie Słupiec. Po przywitaniu rozpoczęliśmy spacer na Górę Wszystkich Świętych częściowo szlakiem czerwonym a potem obok kościoła św. Katarzyny i najstarszego mostu do ulicy Połoniny, gdzie czekała na nas koleżanka Katarzyna z córkami i ich koleżanką. Ruszyliśmy mozolnie pod górę i na drodze
„Dwóch wież” dołączyła do nas koleżanka Małgosia. Liczba uczestników spaceru wzrosła do 12 osób. Jak do tej pory spacer przebiegał po czarnym asfalcie ale po wejściu do lasu zaczął się lód i było ślisko. Natomiast gdy wspinaliśmy się coraz wyżej pojawiało się coraz więcej śniegu a pod wieżą widokową było go na tyle dużo, że można było by powiedzieć nareszcie prawdziwa zima. Pod wiatą rozpaliliśmy ognisko, pieczenie kiełbasek, poczęstunek tradycyjnymi „krówkami” . Nie byliśmy jedynymi turystami tego dnia, spotkaliśmy parę osób, które wędrowały od Ścinawki Średniej do Nowej Rudy przez Górę Anny. Nasza grupa powróciła przez osiedle domków jednorodzinnych na linie startu, gdzie zakończyliśmy dzisiejszy spacer.
Zdjęcia: Edek Lada
Opis: Edek Soja

Opis do GOT:
Data: 25.01.2020
Grupa górska: S.11
Trasa: Nowa Ruda Słupiec Intermarche – Góra Wszystkich Świętych– Nowa Ruda Słupiec Intermarche
(8,3 km, 270 m)
Punktacja: 11 pkt
Przodownik był obecny

Ten wpis został opublikowany w kategorii Relacje z naszych wypraw. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.